Aku seorang pemalas
Check rutin harian aku
Bangun pagi, mandi, solat zuhur – 13:30
Sampai studio – 14:30
Lepak cafe – 14:30 sampai 15:30
Stat kerja – 16:00 (mane hilang 30minit after 3.30)
Solat asar – 16:30 sampai 17:00
Godek2 pc surfing intenet – 17:00 sampai 18:00
Stat gelabah – 18:30 (30minit diperlukan utk proses gelabah, means from 18:00 ke 18:30)
Gelabah wat keje – 19:00
Solat maghrib + mandi +beli makanan kat HS – 19:30 sampai 20:30
Makan kat studio sambil mengadap muvi – 20:30 sampai 22:30, ehh jap, 23:30 kot
Dating mane dating? –(ikha suruh tambah)
Stat keje – 00:00 sampai 02:00
Stat ngantuk, surf intenet – 02:30 sampai lah sarapan
Sarapan kat simpang – 04:30 sampai subuh
Solat subuh – 06:30
Tido – 07:00
(rutin ni x masuk begayut, main sms, n temenung...)
So tell me, dapat tak aku submit design thesis aku on time?
Dumb ass
Malam ni plak nak layan shisha, probably wud take 2hours minimum...
Friday, January 18, 2008
Monday, December 17, 2007
wanita dan lelaki
Thursday, November 29, 2007
wang v1.0
oke... aku argue smlm dlm kete megat...
megat ngan kopak ckp
wang boleh membeli kebahagiaan...
still, aku memebrlukan duit utk beli d300, speedlight, 18-200, tapi kalo x reti guna mcm amirfarid pon x gune..
kalo ade byk sgt duit sampai x tau nak beli ape pon x gune gak...
kalo ade duit tapi awek tinggal pon x gune gak...
kalo ade byk duit, labur byk² utk org yg kite suke, pastu kene risik org, pastu pergi kat org tu, x guna gak..
haha..
so wat do u think?
(post ini xde kaitan ngan hidup atau mati... sikit²)
mmm... dan beberape respond...
megat sez...
aza sez..
intan sez...
adda sez...
xeem sez
megat ngan kopak ckp
wang boleh membeli kebahagiaan...
still, aku memebrlukan duit utk beli d300, speedlight, 18-200, tapi kalo x reti guna mcm amirfarid pon x gune..
kalo ade byk sgt duit sampai x tau nak beli ape pon x gune gak...
kalo ade duit tapi awek tinggal pon x gune gak...
kalo ade byk duit, labur byk² utk org yg kite suke, pastu kene risik org, pastu pergi kat org tu, x guna gak..
haha..
so wat do u think?
(post ini xde kaitan ngan hidup atau mati... sikit²)
mmm... dan beberape respond...
megat sez...
aku kaya kan... memang wang boleh membeli kebahagiaan...
aza sez..
duit memang boleh membeli kebahagiaan, ngan duit ko bley bwk famili ko jalan2... holiday... enjoi2... n yes, those things lead to happiness...
agreed... the only thing u cannot buy is love...
intan sez...
she uses this thing called money to go shop, n with shopping she feels good... err... correct me if im wrong... hehe...
but still, more money is not equal to more happiness but more problems, you have a lot, then you want more n more
adda sez...
money can buy happiness.
but,
money means nothing without a purpose
xeem sez
she rather have fame than money...
and, choses to be 'nobody' if sumhow she has the money...
and as a bonus, she'd hav no objection if the fame brings fortune for her...
well put? so if ur famous than ur happy lah? id rather stay on the low light la hehe...
Friday, November 23, 2007
shisha
weyyy... korang.... aku nak open nih...
hehe....
open shisha la... birthday aku mesti diraikan ngan kepulan asap wangi....
(muka diselindungi utk sebab² keselamatan)
hehe....
open shisha la... birthday aku mesti diraikan ngan kepulan asap wangi....
(muka diselindungi utk sebab² keselamatan)
Monday, November 19, 2007
isu punggung...
Samat malam pengunjung²!
Hehe… aku baru je pulang dr KEMBARA FINALE ™ , ye aku tau, this is my first time, duuuh.. first time mcm ade duit telebih sket kot dlm poket… ikha pon ckp mcm pelik je aku join.. die pon tambah yg farah x pass lg utk follow kembara, hanye awek faiz fifah dah dapat lesen…
"oke fine.."
Hehe.. xpe..
All in all, it was a great trip, syok ble tgk dak laki 1st dlm s2dio yg kawin from our batch… congrats to the newlywed Zubir n Hidayah (eh btul ke name?)…
Sgt shweet n zubir sgt hensem mcm aku…or aku kurg sket sbb zubir pakai smart aritu n aku selekeh mcm biase eventho smorg kate aku smart (dlm hati)..
Sbnrnye trip nih besh sbb all along Mahdi drive, n aku duk blakang… hehe… spanjang Jalan mmg byk borak.. aku jimin mahdi n bashier… jimin biase la ngan ayat² ghey nye… haha..
there’s dis one conversation, kitorg borak pasal exam… Mahdi cite dulu time die overslept utk paper Parenting ™ n trus pegi klinik dgn alas an sakit perut… n dokter tu pon mcm da faham² je… lol
semua ni start drpd pesanan lecturer si Mahdi ni dari matrik..
“korg kalo da telepas exam tu, jgn la x wat pape.. pegi la klinik mintak mc sakit perut… doctor tu bukannye leh wat pe… xkan die nak korek punggong kamu…”
Haha…
Brainstorm punye brainstorm… (biase la kitorg…)
Kitorg come out ngan a few possibilities in the future laa… mmg la dokter tu xleh check nak tau budak tu kelentong sakit perut… tapi maybe… sumwhere in the future… ade teknologi seperti alat check kemutan otot ponggong ke… kalo punggung tu otot die less kenyal, so kebarangkalian sakit perut kerana penggunaan berkali² adalah tinggi.. kalo didapati kenyal, maka MC mungkin ditarik balik…
Hehe… aku baru je pulang dr KEMBARA FINALE ™ , ye aku tau, this is my first time, duuuh.. first time mcm ade duit telebih sket kot dlm poket… ikha pon ckp mcm pelik je aku join.. die pon tambah yg farah x pass lg utk follow kembara, hanye awek faiz fifah dah dapat lesen…
"oke fine.."
Hehe.. xpe..
All in all, it was a great trip, syok ble tgk dak laki 1st dlm s2dio yg kawin from our batch… congrats to the newlywed Zubir n Hidayah (eh btul ke name?)…
Sgt shweet n zubir sgt hensem mcm aku…or aku kurg sket sbb zubir pakai smart aritu n aku selekeh mcm biase eventho smorg kate aku smart (dlm hati)..
Sbnrnye trip nih besh sbb all along Mahdi drive, n aku duk blakang… hehe… spanjang Jalan mmg byk borak.. aku jimin mahdi n bashier… jimin biase la ngan ayat² ghey nye… haha..
there’s dis one conversation, kitorg borak pasal exam… Mahdi cite dulu time die overslept utk paper Parenting ™ n trus pegi klinik dgn alas an sakit perut… n dokter tu pon mcm da faham² je… lol
semua ni start drpd pesanan lecturer si Mahdi ni dari matrik..
“korg kalo da telepas exam tu, jgn la x wat pape.. pegi la klinik mintak mc sakit perut… doctor tu bukannye leh wat pe… xkan die nak korek punggong kamu…”
Haha…
Brainstorm punye brainstorm… (biase la kitorg…)
Kitorg come out ngan a few possibilities in the future laa… mmg la dokter tu xleh check nak tau budak tu kelentong sakit perut… tapi maybe… sumwhere in the future… ade teknologi seperti alat check kemutan otot ponggong ke… kalo punggung tu otot die less kenyal, so kebarangkalian sakit perut kerana penggunaan berkali² adalah tinggi.. kalo didapati kenyal, maka MC mungkin ditarik balik…

Haha… yummy…
Thursday, November 15, 2007
Saturday, October 6, 2007
the new chapter.... yeeeee.....
Subscribe to:
Posts (Atom)





