Wednesday, April 25, 2007

sibuk

tadi aku log in masuk ym, there's this offline msg from sallehuddin..
well, ni reply aku.. mmg kitorg sibuk n firm atsa tu xbg internet connection atas sebab2 tertentu.. dulu ade je intenet diorg ckp... haa kantoi blue la tu... ehem ehem.. sori tebatuk..

neway, mmg kitorg sibuk pon.. as for me.. my routine is like;

6.30.. bangun, subuh, (ye aku still islam)
6.45.. mandi, gosok gigi, ehem ehem..
7.00.. panaskan engine batmobile
7.10.. gerak ke lrt
7.40.. sampai ke bangsar.. tunggu si megat..
8.15.. sampai ke atsa.. sapan..
9.00.. stat tension..
1.00.. abes tension jap..
2.00.. stat tension balik
6.30.. habis tension..
7.45.. sampai uia..
8.00.. tido.. hehe..

eh chop2... bukannye xnak move on.. i am moving on... its just that these coincidences makes me sick laa...

1 comment:

Unknown said...

bro, jgn gundah gulana. standard le tu coincidence. aku pon selalu sgt kena camtu.
awek beskal yg aku ngorat baru-baru ni, namenya alia, sama name ngan ex aku. coincidence.
setiap kali aku berangan nak ngorat awek baru, ade plak awek-awek yg aku minat antar msg ke email ke ape ke. coincidence.
coincidence events tu still dalam kotak cerita "life goes on" yang dikatakan itu. every body has their own hell, so just face the hell-la. eheh. ape de hal, ye tak. kena berani je la.

p/s semalam rena hi.. kat aku. siallah! aku dah le tgh depress, mandom, horny, dan segala rase sebagai bujang loser ni. aku teringat balik dulu-dulunya cerita.tapi dia benci aku. pastu huda plak email aku. bla.bla.bla. hahahaha. "life goes on?". know what, "shit goes on" actually.

best la kamu. mula bekerja jadi arkitek. gua jealous dan menyesal sebab masuk matriks dulu.