Thursday, June 28, 2007

aaarggghhhhhh

slalu kalo aku balik uia naik bas, mesti aku sarung snowcap sbb skrg rambut tgh panjang..

kelmarin, dgn jimin..

"aku cabar hang x pakai snow cap pep.."

"pahal lak nak cabar aku... slalu je.."

"siyes, haa bukak ah, da nak sampai gate dah tu..."

"dahtu mesti la ade price die.."

"aku mintak no. fon awek kat depan bas tu.."

(cun gak.. hehe..)

"siyes.. skrg jugak aku bukak.."

sbnrnye aku konfiden jimin xde telur nak pegi mintak nombor awek tu pon.. on the way nak sampai ke maingate uia tu... gile² ah dok lawan mulut...

"ko tgk ah pep, aku mintak... tu haa die mcm senyum kat aku"

(macam senyum...? duuuh?) (DUUUUUH..!!)

aku rase mamat yg duk kat blkg seat kitorg pon dah panas dgr kitorg gaduh...

last² bile da nak sampai maingate, jimin surrender gak...





tapi...

sial..

"ni tahun baper ni..!, kamu ikut saya turun jap.." <--- pak guard

adoi kene saman lagi...

"kamu ingat pakai serkup tu bley cover rambut la"

" XXXXXX , tu ramai je yang duk dlm bas sayang² pegang² tangan.. "

"kamu xbole la ckp mcm tu kalo nak adil"

(adil kepala #$%#$% kau.. dah nampak tegur la... saman rm10 pon oke..)

(aku kene rm50...)

3 comments:

Anonymous said...

kawar nih. pak guard memang mcm tu. berambut panjang adalah lebih berdosa dari bersentuhan sesama bukan muhrim atau menaiki motor bergeselan dada dengan tulang belakang penunggang hadapan. kasihanilah mereka. nway, kalu kau sanggup tolong singgah luarotak.blogspot. cercalah sepuasnya.

Unknown said...

lenkali simpan rambut panjang, make sure pegang tangan awek time kat gate tuh. mesti pak guard kasi lepas. :P

Anonymous said...

aku setuju dengan idea xeem tu. rambut dapat, nafsu puas, gate pon lepas. smart ah!