Saturday, June 16, 2007

dua sen aku mmg percuma...

well, just me 2 cents...

the thing about lina joy is, pada aku la... (err... nape tetibe cite pasal lina joy ni)

well, pada aku, at least die ade effort carik agama die.. unlike kite yg take for granted sbb dah borned a muslim... so, kirenye dah exempted from seeking the truth la.. bangun subuh lambat.. malas solat... tu.. ni.. tu.. ni..

mungkin dlm perjalanan die carik agama, die b'tanye kepada org yg salah.. mungkin die dah nampak byk sgt keburukan org berupa islam esp melayu2 kat m'sia ni.. haih...

mungkin kalo die dilahirkan kristian, pastu jumpe islam, probably she'll be a gud one.. ek?

(aku ckp mcm keling)

semalam temenung..

neways, keira knightly selak kain sampai peha still hot... waakakaka....

3 comments:

hADIE said...

hahaha! bahaye ko cakap camtuh beb

Lina Joy tu hanya kambing hitam.
Ade gerakan yg lebih besar dibelakang die untuk menguji sistem dan kekuatan orang2 Islam kt Malaysia ni.

Dan jawapannya, orang Malaysia mmg mudah melenting. Hakikatnya da ramai yg murtad secare diam2... huhuh!

[dalang|kejadian]

afif said...

oh bahaya ke...

nak kene cili ni...


mungkin aku xcukup diisi lagi...
tu 2 cents aku je..
ape2 pon aku terima 2sen kamuk!

Unknown said...

erm..ade betul juge pendapat ko, afif. heh. dude, dunia mmg dah susah nak diselamatkan lagi kut, so, marilah ikut aku pegi jogging petang2, kite selamatkan diri sendiri. hehe.

p/s:
bro, gua lagi seminggu lebih je lagi bergelar student. lepas tu, aku bergelar kaki tv kat rumah. woohooo....!